10 Mayıs 2009 Pazar














Bugün itibariyle tam 2,5 kilo vermişim. 3 haftada 2,5 kilo. Oysaki 3 haftada 4 kilo verilebilir diye düşünmüştüm. Mehtap ile devam edenlerden üç haftada 4 kilo verenler oldu. Onlar arasında değilim malesef.

Moralimi çok da bozmuyorum aslında. 1 hafta boyunca hastaydım, iki hafta spor yapamadım. Arada kaçamaklar olmadı değil, biraz da geç yemeler oldu. Yine de keşke yazsaydım, tam olarak tespit edebilseydim neden hedeflediğim kiloyu veremediğimi. Bu hafta pazartesiden itibaren yazmak istiyorum, yapabilirsem tabi. İş yerimde bu hafta yoğun bir hafta olacak çünkü.

Haftada üç gün yarım saat step, yarım saat yer hareketleri yapıyorum, yetmiyor tabi. Daha çok hareket katmalı hayata. Daha çok yürümeli örneğin, süs olarak duran eliptik bisiklete binilmeli. Yoksa bütün gün bilgisayar başında çalışan ben, istediğim zamanda kilolarımı veremeyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder